База знань

ТД Марафон » База знань » Ремонт залізобетонних конструкцій за допомогою матеріалів Mapei.

Ремонт залізобетонних конструкцій за допомогою матеріалів Mapei.

 На надійність та міцність залізобетонних конструкцій розраховують багато хто. Проектувальники, будівельники та замовники впевнені у тому, що виконана на об'єкті залізобетонна конструкція простоїть вічність.

 Та й будь-який з нас проїжджаючи під арками залізобетонного мосту, впевнений у тому, що ця споруда найнадійніша у світі.
Та час не щадить нічого. Постійні температурні коливання, перебування у звичайних, здавалося б, нормальних природних умовах, знакозмінні навантаження, призводять до руйнації залізобетону.

Ви, мабуть, не раз спостерігали таку картину.

 

Як бути у випадку, якщо конструкцію в такому стані потрібно експлуатувати? Відповідь проста - ремонтувати залізобетон, застосовуючи сучасні рішення.

 

Офіційний дилер компанії Mapei пропонує для виконання ремонту залізобетонних конструкцій різноманітні системи та матеріали. У цій статті я опишу порядок роботи із застосуванням деяких із них.

 

Антикорозійний цементний розчин для арматури Mapefer 1K

· Ремонтний склад Mapegrout 430   

· Тиксотропне шпаклювання Mapegrout Thixotropic

 

 Будь-який ремонт залізобетонних конструкцій починається з очищення зруйнованих ділянок з видаленням ослабленого бетону та оголенням арматури.

 Далі, щоб забезпечити корозійну стійкість арматури її необхідно очистити від іржі. Ідеальним варіантом очищення арматури вважається піскоструминна обробка до повного видалення іржі. Якщо піскоструменя під рукою немає, то можна застосувати і механічне очищення.

 На очищену та суху арматуру пензлем наноситься антикорозійний склад Mapefer 1K. 

 Основними функціями цього складу є - лужний захист арматури та збільшення адгезії наступних ремонтних складів. Антикорозійні властивості Mapefer 1K забезпечуються завдяки. високої лужності, відмінному зчепленню з металом та наявності інгібіторів корозії.

 Наступним етапом ремонту буде власне ремонт, тобто заповнення зруйнованого місця ремонтними складами Mapegrout 430 або Mapegrout Thixotropic.

 Єдина відмінність у застосуванні цих складів полягає в тому, що Mapegrout 430 не рекомендується застосовувати для ремонту конструкцій, які піддаються стираючих навантажень, таких як промислові підлоги, і ремонту конструкцій, що піддаються згинальним напругам, наприклад для ремонту балок. Обидва склади є сумішшю високомарочного цементу, дрібного заповнювача і модифікуючих добавок.

 Виконання робіт з ремонту залізобетону із застосуванням цих складів дуже просте. Просто нанесіть приготовлену суміш шпателем, заповніть порожнечі, закрийте арматуру шаром щонайменше 20 мм.

 Все!

 Після затвердіння суміші, відремонтована ділянка матиме властивості аналогічні властивостям бетону, а саме:

 

  • Висока міцність на стиснення
  • Висока міцність на розтягування (для Mapegrout Thixotropic)
  • Модуль пружності, коефіцієнт теплового розширення та паропроникність близькі до показників якісного бетону
  • Водонепроникність
  • Висока стійкість до стирання (для Mapegrout Thixotropic)

 

 Завершальним етапом ремонту є нанесення фінішних складів, наприклад Elastocolor Paint або Elastocolor Rasante.

 Докладніше з особливостями застосування описаних матеріалів можна ознайомитися в інструкціях до використання.

 Безумовно, для кожного випадку ремонту залізобетонних конструкцій, необхідно застосовувати матеріали, що найбільш підходять для цього. У наступній статті ми розповімо, як робиться посилення залізобетонних конструкцій за допомогою вуглеволокна.

27.04.2016